Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-01-06 17:28:16

cinem-pve
Member

{conscribo_betaal_pagina}

Hoi
Men kan gebruik maken van een Conscribo  betaalpagina door een attribute op te nemen in de factuurtekst. Handig!
Hiervoor is een attribute beschikbaar ( {conscribo_betaal_pagina} ) .  Als je dit verwerkt in de factuur krijgt de ontvanger dus een tekst met een clickable link naar een betaalpagina.  (in mijn geval iets als    )

2 vragen:
- sommige leden weten niet wat  "leden.conscribo.nl"  is en vragen zich af of dit betrouwbaar is om op te klikken. Is het mogelijk om de link van onze vereniging er in op te nemen?
Dus         

- Als de link naar de betaalpagina dan toch gebruikt moet worden zou ik dat (ook) willen onderbrengen onder een image. Dat lukt me niet.
Als ik de url onder een plaatje zet ik {conscribo_betaal_pagina} maar dan verschijnt het volgende.
-------------------------mailtekst factuur ----------------------
..
Hierbij de factuur voor de contributie van 2020-2021
(plaatje verschijnt als plaatje maar is niet clickable, de link verschijnt als tekst er los onder met een "> erachter)

Met vriendelijke groet,
..
-------------------------------------------------------------

Hoe kan ik een plaatje in een factuur clickable maken met de informatie uit {conscribo_betaal_pagina}?

groet
Peter

Offline

#2 2021-01-12 11:05:20

Mathijs
Administrator

Re: {conscribo_betaal_pagina}

Hierbij antwoord op je vragen

Je kan wel een link naar een eigen website toevoegen, maar niet met de codes voor iDeal. Dat is alleen mogelijk via leden.conscribo.nl. Als je bij Instellingen -> Uw organisatie de gegevens en logo van de vereniging hebt toegevoegd, zal dat op de website getoond worden.

Een afbeelding is in de factuur niet clickable te maken.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB