Ondersteuning bij het opstarten

Opstartondersteuning

Ben je Conscribo aan het uitproberen, of heb je net een abonnement op ons pakket afgesloten? 

Dan nemen wij graag de tijd om mee te kijken hoe in jouw situatie Conscribo het beste te gebruiken is en om al jouw persoonlijke vragen te beantwoorden.

Er zijn meerdere inrichtingen die wij voor u als beginnende klant kunnen doen. Bijvoorbeeld:

Het rekeningenschema toevoegen

Aan de hand van een voorafgaande jaarafsluiting kunnen wij je helpen om een opstart te maken van het rekeningschema in Conscribo. Hiermee is het overzicht van ‘resultaat en balans’ in overeenstemming met jouw situatie, wat meteen inzicht geeft in wat Conscribo voor jullie kan betekenen.

Relaties inlezen

Aan de hand van een excel lijst of CSV bestand, kunnen wij jou begeleiden in het aanmaken van gegevensvelden en hulp bieden bij het importeren van de relaties. Wij kijken vervolgens wat voor gegevens in de lijst staat en geven tips over hoe deze in Conscribo genoteerd kunnen worden. Ook kunnen wij meedenken in een overzicht met categorieën zodat je kan ervaren wat voor overzicht Conscribo kan bieden met betrekking tot de gegevens van je relaties.

Uitgebreide inrichtingen

Daarnaast is het ook mogelijk uitgebreidere inrichtingen te laten verzorgen door Conscribo baseerd op jouw situatie, zoals de inrichting van het innen van de contributie, het inlezen van bankafschriften of het inrichten van e-mail 

Voor deze inrichtingen maken we gebruik van de assistentie module of maken we graag een offerte.

Meteen een afspraak inplannen

Om een opstart gesprek in te plannen, kun je een telefonische afspraak inplannen. Dit doe je door op de knop hieronder te klikken en het formulier in te vullen.

Voor korte vragen kun je ook direct contact met ons opnemen.

Heb je vragen?

Plan een telefonisch overleg
of e-mail info at conscribo.nl