Conscribo’s ondersteuning

Ondersteuning op uw abonnement:

Ondersteuning zit bij Conscribo volledig in uw pakketprijs.

Houd daarbij rekening dat wij ondersteuning bieden in uitleg over het pakket. Administratieve ondersteuning bieden wij aan de hand van de Assistentie module.

Heb je vragen?

Bel direct 024-3000555
of e-mail info at conscribo.nl

Support via telefoon

Telefonische ondersteuning van een medewerker van Conscribo is een oplossing als u een probleem heeft waarbij u een manier van aanpak zoekt of het bijvoorbeeld handig is als een medewerker meekijkt in uw administratie. Houdt er rekening mee, dat we telefonisch gebruikersvragen kunnen beantwoorden, maar dat indien u boekhoudkundige vragen heeft, of assistentie wilt bij het inrichten of uitvoeren van uw boekhouding, dat we hiervoor het maatwerkondersteuningstarief in rekening dienen te brengen. We vertellen dat natuurlijk van te voren.

Voor korte vragen, belt u direct:

024 3000 555

Heeft u een uitgebreidere vraag, of is er niemand beschikbaar, maak dan een direct een belafspraak aan. Wij bellen u op het gevraagde tijdstip terug:

Telefonische afspraak planner

Bij een belafspraak kunnen we uw scherm overnemen. Om dit toe te staan download u ons support programma:

https://get.teamviewer.com/conscribo

Ondersteuningsforum

Op het ondersteuningsforum kunt u als klant vragen over alle facetten van uw Conscribo administratie . medegebruikers en medewerkers van Conscribo kunnen deze vragen beantwoorden. Het voordeel van het forum is dat iedereen die dezelfde vraag heeft snel zijn vraag en antwoord kan vinden, en eventueel ook vragen kan beantwoorden. De gestreefde reactietijd op vragen op het forum is maximaal 5 werkdagen. Conscribo behoudt het recht om het forum te modereren. Niet constructieve en niet relevante topics en reacties kunnen worden verwijderd.

Support via e-mail

Via e-mail kunnen vragen worden gesteld over zaken in de administratie die u niet op het forum kunt stellen. Denk hierbij aan vragen over een specifieke boeking of een specifieke configuratieoptie in uw administratie. Deze vragen worden in behandeling genomen als ze binnen redelijke tijd (meestal een kwartier) kunnen worden beantwoord, en als ze niet al in de handleiding of het forum worden uitgelegd. In andere gevallen stellen we u hiervan op de hoogte. We pogen uw vragen binnen 2 werkdagen te behandelen

Maatwerk ondersteuning en inrichting (Beschikbaar op offertebasis)

Wilt u hulp bij de inrichting van uw pakket, of bij integratie van het pakket in uw organisatie, dan is dit in sommige gevallen ook mogelijk. Dit kan telefonisch of bijvoorbeeld in combinatie met een bezoek, We doen dit altijd op offertebasis. Neem contact met ons op voor een indicatie van de kosten.