Nadere uitleg tariefverhoging

Afgelopen vrijdag hebben veel van onze klanten een brief gehad met een aankondiging van een verhoging van de tarieven. De reacties hierop zijn zoals verwacht niet al te positief. Daarom willen we u graag in iets meer detail uitleggen waarom deze verhoging noodzakelijk is:

Tot nu toe zijn in de abonnementsprijs van de meeste pakketten, de kosten voor ondersteuning niet of slechts gedeeltelijk opgenomen. Onze filosofie hierachter was, dat door geen / of bijna geen ondersteuning aan te bieden, we de pakketprijs laag konden houden.

Nu Conscribo goed groeit, merken we dat de vraag om ondersteuning toeneemt, en merken we dat het niet acceptabel is, om geen ondersteuning te leveren. Als u een vraag heeft, dan moet u hier ergens mee terecht kunnen. In de praktijk werden dan ook geen vragen onbeantwoord gelaten.

De ware kosten van ondersteuning worden in een klein bedrijf pas goed zichtbaar, op het moment dat de tijd die het kost, zo hoog wordt, dat er of personeel bij moet komen, of dat de tijd besteed aan ondersteuning omlaag moet.

Aangezien we niet langer willen dat ondersteuning beperkt en tegengehouden wordt, hebben we ervoor gekozen, om ondersteuning wel op te nemen in de pakketprijs. Dit met (zeker in de kleinere pakketten)  een behoorlijke verhoging tot gevolg.

We hopen u met deze uitleg een beter beeld van de verhoging te geven. Mocht u nog vragen hebben hierover, dan horen we deze graag.